مقالات

  • 1116
  • شنبه 06 اردیبهشت 1399
  • 1382
رادیاتورهای پنلی در بوتان

تاریخچه رادیاتور پنلی در شرکت بوتان

رادیاتورهای پنلی در بوتان

چگونه رادیاتورهای پنلی در شرکت بوتان تولید شد ؟

 تاریخچه رادیاتور پنلی در شرکت بوتان 

اولین رادیاتور پنلی در سال 1390 با برند ایرتورپن که محصول مشترکت ایران و ترکیه بود و در تبریز تولید می شد وارد بازار تاسیسات شد و در قالب شرکت تولیدی آذریاناراستی سو که خود در سال 1389 تاسیس شده بود عرضه شد .
 تا آن زمان تقریبا صد در صد رادیاتورها در داخل به صورت پره ای بود ولی به دلیل داشتن ویژگی های خاص رادیاتورهای پنلی بوتان از جمله خطوط تولید پیشرفته و کیفیت برتر و تمایز نسبت به لوازم گرمایشی دیگر در آن زمان خیلی زود جای خود را در بازار تاسیسات پیدا کرد و با استقبال گسترده از سوی بازار و مشتریان روبرو شد .
این استقبال موجب افزایش تولید شد به گونه ای که طی مدت کوتاهی خطوط تولید این شرکت به سه برابر افزایش یافت و برندهای جدیدی نیز در سبد کالایی شرکت اضافه شدند به نام های آی پن ، آیو و ... .
یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی بوتان شرکت " آذر گرمای سهند تبریز " است که این شرکت در سال 1398 اقدام به خرید خطوط تولید رادیاتورهای پنلی شرکت آذریانا راستی سو با برندهای " ایرتور پن " ، " آی پن " ، " کلاس پن " ، " آیو " و " آریل استار " نمود . 
این انتقال باعث محبوبیت بیش از پیش این برندهای محبوب در نزد مشتریان شد . با توجه به تعهدی که همگان از شرکت بوتان سراغ دارند ، که غیر از این هم نمی تواند باشد ، امروز این رادیاتورها با کیفیت و تکنولوژی برتر ترکیه در رادیاتورهای پنلی همراه با  مشتری مداری و متعهد بودن در برابر مشتری و فروش و خدمات پس از فروش متمایز شرکت خوشنام بوتان ، بیش از هر زمان دیگری در دل مشتریان ، جای خود را باز کرده است . 
این امر مسئولیت خدمتگزاران این مشتریان در شرکت بوتان را سنگین تر کرده و باعث می شود تک تک افراد در خانواده بزرگ شرکت بوتان برای این که نشان دهند قدردان این اقبال و اعتماد از سوی مردم هستند نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیرند تا مشتری با اطمینان برند بوتان را انتخاب کند . ان شاالله .