مقالات

  • 1120
  • چهار شنبه 10 اردیبهشت 1399
  • 1829
تاریخچه آبگرمکن های دیواری بوتان

تاریخچه آبگرمکن های دیواری بوتان

در اینجا به اختصار به تاریخچه آبگرمکن های بوتان و محبوبیت آن میان مصرف کننده گان می پردازیم .

تاریخچه آبگرمکن های دیواری بوتان : 
گروه صنعتی بوتان ( سهامی عام ) یه شرکت ایرانی است که در زمینه تولید لزام گرمایشی و گازسوز از جمله آبگرمکن پکیج شوفاژ دیواری و انواع رادیاتور فعالیت می کند . این شرکت در سال 1332 به کوشش آقای محمد خلیلی و فرزند ایشان آقای محسن خلیلی تاسیس شد . این شرکت در ابتدا با هدف توزیع گاز مایع و انتقال آن به صورت سیلندرهای بوتان بود . 
خیلی زود گروه صنعتی بوتان با هدف تولید لوازم گازسوز ( اجاق گاز سوز ) به ثبت رسید . 
اما امروزه یکی از افتخارات گروه صنعتی بوتان ، حضور در خانه بیش از 11 میلیون خانواده ایرانی ، با محصولات این شرکت است . 
به طور کلی در مورد آبگرمکن های دیواری بوتان که در مدل های نختلف تولید می شود می توان گفت که از معدود وسایل ساخت داخل است که نمونه چینی ندارد د و توانسته است طی سالیان متوالی اعتماد و نظر مثبت مصرف کننده ها را جلب کند . دلیل اثبات این ادعا افتخارات متعددی است که طی این سالها توسط گروه صنعتی بوتان کسب شده است . 
این افتخارات و اقبالی که مردم به این شرکت نشان دادند باعث دلگرمی همه کارگران و دست اندرکاران این شرکت شده و تولیدات شرکت نیز هر روز بهتر از روز گذشته شده است ، تا جایی که امروز این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده آبگرمکن دیواری در خاورمیانه و سومین تولید کننده آبگرمکن دیواری در جهان از سال 1383 است .البته در زمینه تولید پکیج شوفاژدیواری نیز در سال های 1390و 1391 و بعد از آن نیز همچون نگینی در صنعت جهان با نام ایران خودنمایی می کند و مایه افتخار ایران و هر ایرانی است . 
ما ( ساختمان تاسیسات ) نیز بر خود می بالیم که از سال 1383 به عنوان نماینده فروش محصولات با کیفیت بوتان فعالیت می کنیم .